Ako reklamovať alebo vrátiť tovar
Na našom e-shope nájdete iba tovar od overených výrobcov. Neponúkame nič, čomu by sme sami neverili. Aj napriek tomu sa však môže stať, že niektorý kúsok vám začne robiť vrásky na čele. Čo teraz?
Odporúčame tovar hneď neposielať na reklamáciu, ale najskôr nás kontaktovať, aby sme sa dohodli na postupe vedúcom k rýchlemu a jednoduchému vybaveniu reklamácie.
Chcete tovar reklamovať?
Vyplňte prosím jednoduchý reklamačný online formulár. Spätne sa vám ozveme a dohodneme sa na vhodnom postupe. Ak bude potrebné poslať tovar na reklamáciu, poskytneme vám spätný prepravný štítok – nemusíte platiť poštovné.
Aj keď máme na vybavenie reklamácie zo zákona 30 dní od doručenia, vieme, ako takéto čakanie môže byť nepríjemné. Preto reklamácie spravidla vybavujeme oveľa skôr!
Reklamovať tovar (uplatniť záruku)
Chcete vrátiť alebo vymeniť tovar v 14dennej lehote od prevzatia?
Radi vám vyhovieme, ale má to svoje pravidlá. Spodnú bielizeň a erotickú bielizeň je z hygienických dôvodov možné vrátiť len nenosenú, neznečistenú, so všetkými originálnymi ceduľkami a visačkami a v originálnom obale.
Spĺňa váš produkt vyššie uvedené podmienky? Vyplňte prosím jednoduchý online formulár pre vrátenie tovaru. Ozveme sa naspäť a oznámime vám, ako postupovať, aby bolo vrátenie vybavené rýchlo a bez problémov.
Vrátiť tovar (odstúpiť od kúpnej zmluvy)
Ďalšie informácie
Obchodné podmienky
Reklamačný poriadok
Kontakt a adresa pre vrátenie tovaru